icon

Contact Us

Әдіскер-балабақша журегі.

«Мен мектепке дейінгі мекеме әдіскерімін»       өз сөзімді бастай келе жаңашыл әдіскер қанадай болу керек ? – деген сұраққа жауап бергім келеді.

Тәрбие —  өмірдің өзекті мәселесі екенін есімізге сала отырып, біз өз – өзімізді  ізгілікке, имандылыққа,  адамгершілікке,  еңбек сүйгіштікке тәрбиелесең ғана, бала дұрыс баулығанын білдіреді.
Балабақшаның әрбір күнін қызықты да, тартымды , мәнді де мағыналы өткізуді жоспарлаған тәрбиешінің мақсаты-  бала тағдырына жауапты екенін естен шығармау.

      Жаңашыл әдіскер
Әдіскер —   технолог
Әдіскер —   басқарушы
Әдіскер —  педагог
Әдіскер —  зерттеуші
  Бірінші орында балаға жан тәнімен жылуын беру,  өз мамандығын сүйетін жан болу керек.

  СоЛ себептен өз ісімді тәрбиешілердің заман талабына сай білімдерін жетілдіру.
Әдіскердің тәжиербелігі шығармашылықпен жұмыс жасау барысында керек –ақ.
Әдіскер педагогтармен ақылдасып, қоғамдық пікірлерге құлақ асып әріптестерінің ескертуімен ұсыныстарын қабылдап, өзі жнтен жетістіктермен бөліседі.

Мектепке дейінгі ұқйымдардағы жұмыстардың басты бағыты оқу-тәәрбие процесін жүйелі жоспарлау,қарастыру  жоспарында балабақшада  педагоктарды жаңа технологияларды меңгерту курстарына қатысып білімдерін жетілдіріп отыруда.

Балабақшамызда ата-анамен ынтымақтастықта жұмыс жүру мақсатында бірнеше мезгілдерге сай іс-шараларамыз  ертеңгіліктеріміз  байкауларымыз өтуде

Әдіскердің- яғни менің ұстанымым өзімнің айналамдағы тәрбиешілеріме кеңес,беруге барыншаь жан-жақты ізденіп ақпараттар алып, балабақша тәжиербесінде кадрларымның  қолдану жолдарын ұсынамын.

  Сөзімді қорта айтқанда балабақша кішкентай бүлдіршіндеріміздің кішкентай үйі. Балдар еліміздің болашағы қоғамымыздың өрлеп даму өсіп келе жатқан жеткеншектердің өй-өрісіне рухани адамгершілік тәрбие бере білуімізге байланыста